כיצד קרנות פילנטרופיה עוזרות לשפר את החברה שלנו?

מערכת שורש  יט תמוז, תשפב  7/18/2022

כולנו נרצה לחיות בחברה טובה יותר, כזאת שנוכל להיות בה נינוחים לגמרי. אך כל עוד הבדלי המעמדות רק ילכו ויגדלו, אתם תמצאו את עצמכם בבעיה
.......................

כיצד קרנות פילנטרופיה עוזרות לשפר את החברה שלנו?

צילום: DEPOSITPHOTOS

במציאות שבה אנו חיים ניתן לראות כי ישנם פערים גדולים בין האוכלוסיות השונות. יש כאלה שחיים באורח חיים גבוהה מאוד, אך מצד שני כאלה שחיים בעוני מחפיר. כמובן שיש הרבה מאוד אנשים אחרים שנמצאים בדיוק בתפר בין שתי העולמות האלה. תרומה מקרנות פילנטרופיה יכולה להיות דרך מעולה לשפר את החברה שלנו.

כולנו נרצה לחיות בחברה טובה יותר, כזאת שנוכל להיות בה נינוחים לגמרי. אך כל עוד הבדלי המעמדות רק ילכו ויגדלו, אתם תמצאו את עצמכם בבעיה. גם מי שניסה עד היום לשמור את עצמו מחוץ למציאות הזאת, לא יוכל להתעלם ממנה. זוהי הסיבה שבגללה תרומה מקרנות הפכה להיות לדבר שרבים מיישמים אותו.

צמצום הפערים בחברה

בואו נודה על האמת, אף אחד לא חושב כי תרומה מקרנות תעצור את ההבדלים בין המעמדות השונים. עם זאת הפערים בחברה שבה אנו חיים יצטמצמו עד כמה שאפשר. במקום שהם יהיו הבדלים תהומיים, הם יהפכו להיות הבדלים שתוכלו לחיות איתם. ברגע שאתם רואים שכולם חיים בצורה סבירה, תוכלו להרשות לעצמכם לעשות מה שעושה לכם טוב. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו אתם מונעים מעצמכם להגשים את עצמכם בכל רגע נתון.

כל אחד יכול לתרום לפי יכולתו

עוד סיבה שבגללה תרומה מקרנות פילנטרופיה עוזרות לשפר את החברה היא היכולת לתרום. כל אחד יכול לתרום לקרנות השונות על פי היכולת האמיתית שעומדת לרשותו. יש כאלה שיכולים לתרום קצת יותר, אחרים יהיו מסוגלים לתרום קצת פחות. עם זאת כל אחד ירגיש כי הוא עושה על מנת לעזור לאחרים. זה ישפר את התחושה שבה אנו חיים, ויגרום לחברה להיות טובה הרבה יותר. אף אחד לא מסתכל רק על עצמו, כולם מסתכלים אלה על אלה.

תגרמו לאחרים לממש את עצמם

אתם רוצים לעזור לאחרים לממש את עצמם? על מנת שזה יקרה יהיה עליכם לתת להם בסיס טוב יותר. תרומה מקרנות יכולה לאפשר לכל מיני אנשים באוכלוסייה החלשה להביא את עצמם לידיי ביטוי. באוכלוסייה החלשה יש המון אנשים מוכשרים שאין להם את הכלים או את הרצון לפרוץ קדימה. על ידי תרומה שתקדם אותם נוכל להפוך את החברה שלנו לחברה שהיא הרבה יותר טובה ומפתחת הזדמנויות.

בעתיד אולי אתם תצטרכו עזרה

היום אתם במקום שבו אתם יכולים לעזור לאחרים? לא פעם אותם אנשים ימצאו את עצמם בדיוק בצד השני של הגלגל. לכן אתם צריכים לנסות לתרום מה שאתם יכולים כדי שבעתיד יעזרו לכם. תרומה מקרנות היא מדבקת, דבר שמשפיע על לא מעט אנשים אחרים. כל אחד ירצה לדעת כי ביום שלו יהיה קשה, יהיה מי שיעזור לו. מדובר על מציאות הגיונית בחברה שבה אנו חיים, חברה שאמורה לעזור אלה לאלה.